سوالات متداول درباره سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی
شما این مقاله را درباره دانستی‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی | سرمایه‌گذاری در قبرس | قبرس شمالی می‌خوانید.
سوالات متداول درباره سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

در پایین به سوالات متداول درباره سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی که از کارشناسان و وکلای ما پرسیده میشود پاسخ داده شده است لطفا با دقت مطالعه نمایید

1- آیا برای آفر های ویژه شرکت مهاجرتی پایسان باید هزینه ای پرداخت شود ؟

آفر های ویژه ی شرکت مهاجرتی پایسان فقط برای کسانی که خرید انجام میدهند کاملا رایگان می باشد .  یعنی تمامی هزینه هایی که در پکیج خدماتی پایسان نوشته شده عودت میشود

2- در صورتی که بعد از بازدید ملکی خریداری نشود چه اتفاقی می افتد؟

هیچ هزینه ای از سرمایه گذار دریافت نمیشود.

3- آیا برای سفر به قبرس نیازی به ویزا می باشد ؟

ایرانیان برای ورود به قبرس شمالی نیاز به اخذ ویزا ندارند و برای ورود  باید مدارکی که توسط کارشناسان ما در اختیار شما گذاشته میشوند را در فرودگاه ارایه دهید

4- شروع قیمت ملک در قبرس چقدر می باشد ؟

شروع قیمت ها برای واحدهای صفر 45000 پوند انگلیس می باشد

5- چگونه برای خرید با توجه به محدودیت خروج ارز در ایران مبلغ مورد نظر را با خود به قبرس شمالی بیاوریم ؟

در قبرس شمالی صرافی های ایرانی وجود دارند که می توانید مبلغ مورد نظر خود را با استفاده از کارت شتاب ایرانی با حواله به حساب صرافی دریافت نمایید, همچنین شرکت ما با توجه به همکاری با صراف های معتبر تمامی امور مربوط به انتقال پول شما رو در کمتر از چند ساعت انجام می دهد.

6- آیا امکان خرید ملک در قبرس به صورت اقساط هست ؟

از دیگر سوالات متداول درباره سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی سوال بالا است. بله، در قبرس شمالی امکان خرید اقساطی به صورت کلی به شکل زیر می باشد :

  • اقساط تا ۶۰ ماهبدون بهره
  • و یا تا ۱۰ سال با بهره ۹.۲ درصد سالیانه وجود دارد.

شرایط پرداخت شرکت های مختلف متفاوت میباشد و پس انتخاب پروژه مورد نظر میتونید شرایط دقیق پرداخت رو جویا بشید.

7- حداقل پیش پرداخت برای خرید  در قبرس شمالی برای دریافت اقامت چقدر می باشد ؟

یک سوم از مبلغ کل ملک باید پرداخت بشود تا سرمایه گذار بتواند اقامت خود را دریافت کند.

8- حداقل سرمایه گذری در قبرس شمالی برای دریافت اقامت چقدر می باشد ؟

مبلغ سرمایه گذاری برای دریافت اقامت در قبرس شمالی بسته به تعداد نفرات متفاوت می باشد, به طور مثال برای یک خانواده دو نفر با حداقل مبلغ و با خرید یک واحد سوییت دریافت اقامت امکان پذیر می باشد اما برای یک خانواده ۴ نفره حداقل ملک یک خوابه باید خریداری شود .

9- چه زمان می توانیم برای دریافت اقامت اقدام کنیم ؟

پس از پرداخت پیش پرداخت (یک سوم قیمت کل ملک ) و امضای قرارداد میتوانید برای دریافت اقامت اقدام کنید, دریافت اقامت نیازی به تسویه مبلغ کل ملک ندارد

10- موقیعت قبرس شمالی کجاست ؟

این جزیره در قسمت شرق مدیترانه و در بخش اوراسیا واقع شده است. قبرس در جنوب ترکیه قرار گرفته است  و از شرق به خاورمیانه، از غرب به یونان و از جنوب به مصر منتهی می شود. جزیره قبرس از نظر وسعت سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه هست.

11- امنیت قبرس شمالی چگونه می باشد ؟

قبرس شمالی پنجمین کشور امن دنیاست.

12- واحد پول قبرس شمالی چیست ؟

واحد اصلی پول قبرس شمالی همان لیر ترکیه می باشد و پول خرد آن کروش نامیده می شود. خرید خانه و ماشین عموما براساس پوند انگلستان محاسبه میشود.

13 -تحصیل در قبرس شمالی چگونه است ؟

در قبرس شمالی در حال حاضر درحدود ۷ دانشگاه معتبر موجود است. دانشجویان بین المللی از ۱۳۵ کشور مختلف در این دانشگاه ها حضور دارند. تعداد دانشجویان بین المللی در این سال ها افزایش قابل توجه ای دارد.

14- هزینه زندگی در قبرس شمالی چقدر است ؟

هزینه های زندگی در قبرس شمالی به نسبت کشورهای اروپایی پایین تر می باشد. به طور متوسط هزینه یک خانواده سه نفره بین 7000 لیر تا 12000 لیر برای تمامی امور زندگی می باشد.

15- مدت پرواز به قبرس شمالی چقدر هست ؟

تمامی پروازها به قبرس شمالی ابتدا در استانبول و یا آنکارا توقف می کنند و سپس به قبرس شمالی پرواز می کنند، به شکلی که شما ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه باید تا ترکیه پرواز کنید، پس از وقفه ای بین ۱ تا ۳ ساعت در ترکیه و تعویض هواپیما یک ساعت و ۲۰ دقیقه تا قبرس شمالی مجدد پرواز می کنید. بلیط ها به صورت پیش‌فرض برای ۲ مقصد صادر می گردند، تهران تا استانبول و استانبول تا قبرس شمالی ( فرودگاه ارجان )

16- برای استفاده از آفر ویژه شرکت مهاجرتی پایسان برای  بازید تا چند نفر می توانیم سفر داشته باشیم؟

هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برای استفاده از تور بازدید از قبرس شمالی وجود ندارد.

17- چرا خرید ملک در قبرس شمالی

شرایط پرداخت انعطاف پذیر و فوق العاده – شرایط آسان اقامت – سرمایه گذاری بر اساس ارز معتبر و پایدار پوند و یا دلار و یورو –– رشد قابل توجه سالیانه ملک – تنوع در شرکت های سازنده و پروژه ها – قیمت های بسیار پایین نسبت به ایران – تضمین اجاره با سود دهی مناسب – عدم محدودیت در مبلغ ملک جهت اخذ اقامت

18- هزینه های اخذ اقامت و مدت زمان دریافت اقامت چقدر است؟

شرکت مهاجرتی پایسان هزینه ای بابت اقامت از مشتریان دریافت نمیکند و تمامی پروسه دریافت اقامت به صورت کاملا رایگان انجام میگردد. اخذ اقامت کشور قبرس شمالی 30 روز کاری زمان می برد.

19- آیا امکان دریافت اقامت دایم قبرس شمالی وجود دارد ؟

بله اقامت قبرس شمالی تا ۵ سال به صورت سالانه صادر می گردد و پس از سال پنجم تبدیل به اقامت دایم می گردد.

20- پس از خرید سند خانه به صورت کامل به نام خریدار ثبت می گردد ؟

بله تمامی سندها در قبرس شمالی پس از تسویه کل مبلغ، به صورت کامل به نام خریدار به صورت دایم ثبت می گردد، و در سند تمامی جزییات ملک و حتی مقدار سهم خریدار از زمین ملک نیز در سند درج می گردد و توسط دولت تایید میگردد.

21- مراحل خرید ملک در قبرس شمالی چقدر زمان می برد ؟

روند خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده می باشد و این پروسه ۲۴ الی ۴۸ ساعت زمان می برد، و پروسه ثبت و اسناد یک روز کاری.

22- بهترین منطقه برای زندگی و سرمایه گداری در قبرس شمالی کجاست ؟

منطقه لانگ بیچ یکی از بهترین مناطق و رو به رشدترین از نظر سرمایه گذاری با توجه به موقعیت جغرافیایی و تعدد بیش از حد سازندگان بهترین منطقه می باشد و از امکانات این منطقه می توان از : نزدیکی به دریا، ۳۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه، ۱۰ دقیقه رانندگی تا شهر فاماگوستا، ۴۰ دقیقه تا شهر لفکوشا، یک ساعت تا شهر گیرنه و … نام برد.

23- رشد قیمت ملک در قبرس شمالی چگونه هست ؟

در قبرس شمالی علاوه بر تورم ۵ الی ۱۰ درصدی سالیانه ملک، ارزش افزوده ی قابل توجهی شامل ملک های این کشور می شود، به طور مثال تفاوت ملک های آماده و پیش فروش در قبرس شمالی حدود ۲۰٪ می باشد که این افزایش قیمت و روند ساخت انجام میگردد.

24- اقامت قبرس شمالی برای ورود به اروپا،امریکا و کانادا تاثیر گذار هست ؟

بله، با توجه به اینکه شما با مدارک ملک خود به سفارت های مذکور نشان می دهید که شما از تمکن مالی برخوردار هستید و در کشور ثانویه توانایی زندگی را دارید و توانایی پرداخت هزینه های زندگی را دارید به راحتی میتوایند ویزای کشور های اروپایی و سایر کشور ها را بگیرید.

25- در قبرس شمالی پس از فوت خریدار وضعیت ملک خریداری شده چه می شود ؟

در قبرس شمالی به علت اینکه ملک خریداری شده به صورت کامل به نام خریدار ثبت می گردد، پس از فوت خریدار، سند ملک خریداری شده مانند ایران به وارثین انتقال پیدا می کند.

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان تحصیلی

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

مطالب دیگر

آب و هوای قبرس شمالی

آب و هوای قبرس شمالی

شرایط  اب و هوایی قبرس شمالی آمتعلق به منطقه تحت سلطه آب و هوای مدیترانه ای  است. سامرهایی که از اواسط ماه مه تا اواسط ماه اکتبر پایدار هستند خشک و گرم هستند. در طول تابستان، منطقه فشار بالای نیمه گرمسیری، هوا را کنترل می کند و مانع از بارش شدن باران می شود. زمستان...

فرهنگ مردم قبرس

فرهنگ مردم قبرس

فرهنگ مردم قبرس یک فرهنگ غنی و متنوع است که این فرهنگ تاثیرات بسیار زیادی از کشور ترکیه و همچنین کشورهای اطراف مدیترانه گرفته است.  زبان صحبت کردن آنها ترکی استانبولی میباشد، اما آنرا با لهجه خاصی صحبت میکنند. به گونه ای است که بیشتر جشن های مذهبی را جشن می گیرند....

واحد پول رسمی در قبرس شمالی

واحد پول رسمی در قبرس شمالی

واحد پول رسمی در قبرس شمالی لیر ترکیه می‌باشد. یورو، دلار آمریکا و پوند انگلیس هم در این کشور کاملا مبادله می‌شود. اگر به صورت دقیق بخواهیم این مورد را بررسی کنیم خرید و فروش ماشین و ملک از روی پوند انگلیس صورت می‌گیرد. ولی مصارف روزمره و تمامی خرید فروش ها و سوپر...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

SocialSocialSocialSocial