مراحل اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی
شما این مقاله را درباره امور دانشجویی و اقامتی قبرس می‌خوانید.
مراحل اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی

پروسه گدرنامه برای قبرس شمالی مثل ترکیه می باشد. شما برای وارد شدن به قبرس شمالی نیازی نیست به سفارت مراجعه فرمایید. مستلزم این هستین که قسمتی از شهریه را از ایران به دانشگاه پرداخت کنید تا دعوت نامه شما از طرف دانشگاه صادر شود.  بعد از اینکه دعوت نامه شما از طرف دانشگاه صادر شد به  ایمیل میشود که ما این را در اختیار دانشجویان می گذاریم.

روند دریافت دعوتنامه

جهت اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی دعوت نامه و نامه ی پرداخت اولیه شهریه به همراه اصل مدارک تحصیلی زمانی که به فرودگاه ارجان میرسد همراه دانشجو باشد. احتمالا  مامور فرودگاه این مدارک را از شما بخواهد.  در صورتی که شما این مدارک را نتوانید به آفیسر فرودگاه ارایه دهید احتمال برگشت شما به ترکیه می باشد. اما در صورتی که مامور فرودگاه چیز خاصی از شما نخواهد و در سیستم اش پرداخت شهریه شما را ببیند به شما ویزای ۱ ماه یا ۳ماه خواهد داد. این ویزا توریستی بوده شما باید بعد از ثبت نام کردن به دانشگاه ویزای خود را عوض کرده و به ویزای دانشجویی تبدیل فرمایید.

به استحضار كليه دانشجويان مي رساند، جهت تمديد و یا دريافت اقامت دانشجويي مي توانند پس از انتخاب دروس خود توسط دپارتمان اقدام نمايند.ضمنا در صورت بروز مشكل مي توانند به واحد student service دانشگاه واقع در ساختمان اداره ثبت نام دانشگاه مراجعه نماييند.۱. به اینصفحه اینترنتی مراجعه نمایید.  http://icisleri.gov.ct.tr/ . ابتدا در قسمت Online İşlmler گزینه Öğrenci İzinleri را انتخاب نمایید. با انتخاب این قسمت، می توانید در سامانه ثبت نام نمایید.

مراحل ثبت نام

الف: اگر بار اول است که در سامانه ثبت نام می نمایید گزینه Yeni Kayıtرا انتخاب کنید و اطلاعات خود نظیر نام و‌نام خانوادگی و آدرس ایمیل را وارد کنید. نام کاربری و گذرواژه برای شما ایمیل خواهد شد و یا از طریق پیامک به تلفن شما ارسال می گردد.ب: در صورتیکه قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید، گزینه Giriş را انتخاب کرده و با استفاده از نام کاربری و گذرواژه خود وارد سامانه شوید. زمانیکه وارد سامانه شدید،

طی مراحل اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی در سامانه گزینه Geçerli Bir Sağlık Raporum Yok را انتخاب نمایید و سپس اقدامات زیر را انجام دهید:

الف. باید هزینه آزمایش خون را به صورت آنلاین پرداخت کرده این هزینه تقریبا 1410 لیر می باشد و به آزمایشگاهی که سیستم مشخص میکند تشریف برده و آزمایش خون خود را به سر انجام می رسانید

ب. آزمایش سلامت خود را در آزمایشگاهی که سامانه به شما معرفی می کند، انجام دهید. ج. جواب آزمایش بعد از ده روز به سیستم شما می آید و شما باید هزینه مالیات اخذ ویزای دانشجویی که تقریبا 211 لیر می باشد را پرداخت کنید. بعد از پرداخت هزینه ویزای شما در سیستم ظاهر میشود. لطفا این را پرینت بگیرید یا فایل را دانلود کرده و در تلفن همراه تان نگه داری کنید.

در آخر دانشجویانی که پکیج خدماتی پایسان را خریداری می کنند میتوانند با خیال راحت و بدون هیچ استرسی این مراحل را پشت سر بگذارند چون یکی از خدماتی که شرکت مهاجرتی پایسان در اختیار متقاضیان و دانشجویانشان قرار میدهد دریافت اقامت تحصیلی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان تحصیلی

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

مطالب دیگر

شرایط کار دانشجویی در قبرس شمالی

شرایط کار دانشجویی در قبرس شمالی

کشور قبرس بسیار سریع به یکی از اقتصادهای در حال رشد تبدیل شده است. بنابراین دریافت اقامت قبرس شمالی و داشتن حق زندگی و کار در این کشور، با مزایای بسیاری همراه است. با وجود آن که زبان اول قبرس شمالی، ترکی است؛ با زندگی و کار در قبرس شمالی دریافت خواهید کرد که ۹۵% از...

نحوه دریافت ارز دانشجویی

نحوه دریافت ارز دانشجویی

نحوه دریافت ارز دانشجویی رو از آغاز تا پایان توضیح میدم که با پیگیری مراحل زیر می‌توانید ارز را دریافت کنید. قدم اول :گواهی اشتغال به تحصیل را از دانشگاه محل تحصیل خود خواهی گرفت و آن را در سامانه تاک ثبت کنید. بعد از گرفتن کد رهگیری از سامانه  به سفارت ایران در کشوری...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

SocialSocialSocialSocial