مراحل اخذ ویزای همراه دانشجو (پدر،مادر و همسر) در قبرس شمالی
شما این مقاله را درباره امور دانشجویی و اقامتی قبرس می‌خوانید.
مراحل اخذ ویزای همراه دانشجو (پدر،مادر و همسر) در قبرس شمالی

شرکت مهاجرتی پایسان برای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته است که امور مهاجرتی و اقامتی همراه دانشجویان را هم انجام دهد. ویزای همراه شامل پدر، مادر و همسر میشود یعنی این ویزا شامل خواهر یا برادر نمیشود.
شرکت مهاجرتی پایسان با افتخار اولین شرکت مهاجرتی ثبت شده در قبرس شمالی میباشد. خدمات مراحل اخذ ویزای همراه دانشجو (پدر،مادر و همسر) در قبرس شمالی را  قرار داده است.
کلیه امور مهاجرتی برای دریافت ویزای همراه توسط وکلای ما انجام میشود.

مراحل اخذ ویزا

اگر بخواهیم در مورد مراحل اخذ ویزا توضیح مختصری در اختیار مخاطبان قرار دهیم کلیه پروسه ویزایی که برای دریافت پروسه ی ویزای دانشجویی انجام میشود، برای همراه انجام می شود به همراه نشان دادن یک تمکن مالی و ترجمه شناسنامه والدین،و یا همسر که از مدارک لازم برای انجام دادن این پروسه به حساب می آید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه هایی که شرکت برای مراحل دریافت ویزا (پدر،مادر و همسر) در قبرس شمالی اخذ میکند لطفا با ما در تماس باشید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان تحصیلی

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

مطالب دیگر

نحوه دریافت ارز دانشجویی

نحوه دریافت ارز دانشجویی

نحوه دریافت ارز دانشجویی رو از آغاز تا پایان توضیح میدم که با پیگیری مراحل زیر می‌توانید ارز را دریافت کنید. قدم اول :گواهی اشتغال به تحصیل را از دانشگاه محل تحصیل خود خواهی گرفت و آن را در سامانه تاک ثبت کنید. بعد از گرفتن کد رهگیری از سامانه  به سفارت ایران در کشوری...

مراحل اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی

مراحل اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی

پروسه گدرنامه برای قبرس شمالی مثل ترکیه می باشد. شما برای وارد شدن به قبرس شمالی نیازی نیست به سفارت مراجعه فرمایید. مستلزم این هستین که قسمتی از شهریه را از ایران به دانشگاه پرداخت کنید تا دعوت نامه شما از طرف دانشگاه صادر شود.  بعد از اینکه دعوت نامه شما از طرف...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

SocialSocialSocialSocial