مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
شما این مقاله را درباره دانستی‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی | سرمایه‌گذاری در قبرس | قبرس شمالی می‌خوانید.
مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

اولین مزایای خرید ملک در قبرس شمالی قیمت خانه ها و آپارتمان ها می باشد. در حال حاضر بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه دهنده بهترین قیمت ها  به شما در میان کشورهایی است که با خرید ملک اقامت تعلق می گیرد. قیمت املاک از 45000 پوند برای آپارتمان و 115000 پوند برای ویلا آغاز میشود. آپارتمانها و پنتهاوس های مجلل با بهترین شرایط با قیمت بسیار مناسبی فروخته می شوند.

مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی

از مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی این است که، در صورت موفقیت مذاکرات صلح بین دو قبرس در سازمان ملل، قبرس شمالی بعنوان قسمتی از خاک جمهوری قبرس عضو اتحادیه اروپا محسوب می شود که طبق نظر کارشناسان با رشد ۲ تا ۳ برابری قیمت خانه و ملک برابر خواهد بود. کما اینکه در حال حاضر قیمت ملک در قبرس جنوبی تا ۲٫۵ برابر املاک قبرس شمالی است. چنین اتفاقی بر مبنای مذاکرات صلح دو قبرس که مدتهاست در جریان است بسیار قریب الوقوع بوده و یک شانس بسیار عالی برای افرادی که ملکی را در قسمت شمالی خریداری نموده اند می باشد.

رشد سالیانه سرمایه گذاری در املاک و خرید ملک در قبرس شمالی حدود ۵ تا ۱۲درصد بوده . این رقم بیشتر در مورد املاک پیش فروش شده صادق است. همچنین به دلیل بکر بودن نسبی این جزیره و علاقه اتباع سایر کشورها برای اقامت، تقاضای خرید ملک هر ساله بالا رفته و به تناسب، قیمت ملک و خانه نیز افزایش می یابد.

به دلیل جاذبه های توریستی قبرس شمالی، هر ساله تعداد زیادی مسافر به اینجا آمده و با مشاهده شرایط، تصمیم به مهاجرت و اقامت در قبرس شمالی می گیرند.

برای خرید ملک در قبرس شمالی هیچ گونه نیازی به تاسیس شرکت وجود نداشته و روند اداری و مراحل قانونی خرید املاک در این جزیره بسیار ساده می باشد. بطوریکه با پرداخت 33 درصد مبلغ کل، خانه یا ملک مورد نظر بنام مشتری ثبت شده و بلافاصله امکان انجام مراحل اقامت برای تمام اعضای خانواده (فرزندان زیر 18 سال) که حداکثر یک ماه طول میکشد فراهم می گردد.علاوه بر موارد بالا ارزش سرمایه گذاری شما به پوند می باشد.

شرایط اقساطی

شرکت مهاجرتی پایسان شرایط پرداخت اقساطی تا ۵ سال بدون بهراه را برای مشتریان فراهم کرده است. چنین شرایطی باعث سهولت در امر پرداخت برای مشتری می شود. صرف نظر از نحوه پرداخت قسطی یا نقدی، شرایط اخذ اقامت یکسان است. برای مشتریان با پرداخت نقدی، علاوه بر اینکه بهره ای نمی پردازند، تسهیلاتی نظیر تهیه برخی لوازم آشپزخانه و … بعنوان هدیه از طرف شرکت در نظر گرفته می شود.

برای دریافت اقامت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی باید پس از انجام مراحل خرید، مدارک مربوطه را به همراهی نماینده ما به ادارات ثبت و مالیات برده و ملک را بنام خریدار یا خریداران ثبت نمایید. صدور اقامت برای افراد به هیچ وجه منوط به حضور دائم افراد در قبرس شمالی و اجبار به زندگی در اینجا نمی باشد. خریدار می تواند در هر زمانی و به هر مدتی از قبرس شمالی خارج و یا داخل شود. به همین صورت برخی از افراد با خرید ملک و اخذ اقامت، قبرس را ترک کرده و خانه را به اجاره سالیانه واگذار می نمایند.

طبق آمار سازمانهای جهانی، قبرس در بین کشورهای کوچک، دارای رتبه اول امنیت جهانی و پاکیزگی محیط زندگی است. بین تمام کشورهای دنیا رتبه پنجم را از لحاظ امنیت اجتماعی و فقدان جرم و جنایت و شرایط بهینه زندگی را به خود اختصاص داده است.

در نتيجه, شركت هاي خارجي اكنون فرصت سرمايه گذاري و ايجاد تجارت و بازرگاني را در قبرس با شرايط برابر با سرمايه گذاران محلي دارند و هيچگونه تفاوتي بين شركت هاي خارجي و قبرسي وجود ندارد.

مهمترين عواملي كه قبرس را به عنوان يك مركز بازرگاني بين المللي ارايه مي دهند و از مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی به شرح زير است:

  • عضويت در اتحاديه اروپا
  • موقعيت سوق الجيشي واقع در تقاطع بين سه قاره و ارايه خدمات به عنوان پاسگاه اروپايي خاورميانه
  • نظام آزاد سرمايه گذاري مستقيم خارجي
  • ساده تر شدن مراحل اداري براي بدست آوردن مجوزهاي ضروري و توافقنامه هاي متقابل سرمايه گذاري با ۱۷ كشور
  • هزينه هاي پايين برنامه ريزي و عملكرد
  • نيروي كار واجد شرايط بالا, تحصيلكرده و آشنا به چندين زبان
  • قراردادهاي دو جانبه مالياتي با ۴۰ كشور
  • آزادي نقل و انتقال (تبديل) ارز خارجي
  • فراهم بودن منطقه آزاد
  • راندمان قانوني, خدمات حسابداري و بانكداري
  • استاندارد اروپايي زندگي
  • آب و هواي دلپذير و ويژگي هاي جغرافيايي مطلوب
  • عالي ترين سطح تكنولوژي مخابراتي
  • كشور دموكراتيك (مردم سالاري) با بازار آزاد اقتصادي
  • ثبات سياسي
  • ميزان پايين بزهكاري, يكي از كمترين ها در اروپا

از مزایای مهاجرت به قبرس شمالی و سرمایه گذاری درآمدزایی از طریق بخش توریست جزیره می باشد که سالیانه در حال افزایش میباشد.

 

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان تحصیلی

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

مطالب دیگر

آب و هوای قبرس شمالی

آب و هوای قبرس شمالی

شرایط  اب و هوایی قبرس شمالی آمتعلق به منطقه تحت سلطه آب و هوای مدیترانه ای  است. سامرهایی که از اواسط ماه مه تا اواسط ماه اکتبر پایدار هستند خشک و گرم هستند. در طول تابستان، منطقه فشار بالای نیمه گرمسیری، هوا را کنترل می کند و مانع از بارش شدن باران می شود. زمستان...

فرهنگ مردم قبرس

فرهنگ مردم قبرس

فرهنگ مردم قبرس یک فرهنگ غنی و متنوع است که این فرهنگ تاثیرات بسیار زیادی از کشور ترکیه و همچنین کشورهای اطراف مدیترانه گرفته است.  زبان صحبت کردن آنها ترکی استانبولی میباشد، اما آنرا با لهجه خاصی صحبت میکنند. به گونه ای است که بیشتر جشن های مذهبی را جشن می گیرند....

واحد پول رسمی در قبرس شمالی

واحد پول رسمی در قبرس شمالی

واحد پول رسمی در قبرس شمالی لیر ترکیه می‌باشد. یورو، دلار آمریکا و پوند انگلیس هم در این کشور کاملا مبادله می‌شود. اگر به صورت دقیق بخواهیم این مورد را بررسی کنیم خرید و فروش ماشین و ملک از روی پوند انگلیس صورت می‌گیرد. ولی مصارف روزمره و تمامی خرید فروش ها و سوپر...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

SocialSocialSocialSocial